Én ezt eddig nem tudtam, származási alapon többféle keresztény hit lenne? Össze lehet egyáltalán számolni ezeket, ha úgy kezdődik más a magyar keresztény és más a roma származású magyar keresztény? És akkor még a sváb-, zsidó-, tóth-, oláh-, ukrán, szerb származású magyar keresztényeket nem is említettük.
Én eddig úgy tudtam a kereszténység egy többezer éves internacionalista közösség. Milyen újdonságokat tud meg az ember a Nemzeti Elhülyülés Rendszerében!
Én eddig úgy tudtam a kereszténység egy többezer éves internacionalista közösség. Milyen újdonságokat tud meg az ember a Nemzeti Elhülyülés Rendszerében!
Bajban vannak a református fiatalok, ők például keresztyének, nem is lehetnek keresztény cserkészek, ajjaj.
Krug Emília - "❗️Nehezen ocsúdok fel, olyan elképesztő cikket szerkesztek épp. A Magyar Cserkészszövetség mondvacsinált indokokkal elutasította egy borsodi roma fiatalokból álló cserkészcsapat megalakulását. Még a cserkész név használatát is megtagadták tőlük. Minden egy cserkésztáborral kezdődött, amelynek kapcsán rövid úton kiderült: a borsodi roma fiatalok „sem származásuk, sem hitük alapján nem illenek a magyar keresztény cserkészek közé". Az egész történet a csütörtöki, friss 168 Órában Ónody-Molnár Dórától, gratula érte! 👏👏
– Ott követtük el a történelmi hibát, hogy befizettük a gyerekeinket a táborba. Amikor a cserkészeknek leesett, hogy a táborozók között három roma fiatal is lenne, azonnal vissza akarták küldeni a befizetett pénzt, indoklásul pedig összevissza magyarázkodtak.
A befizetett részvételi díjat nem vették vissza, mert tavaly nyáron még abban reménykedtek, hogy majd egy másik táborba elmehetnek, de mindenhonnan ugyanazt az indok nélküli elutasítást kapták: „Ez a tábor bensőséges lesz, csak a mieinknek szerveződik.”
– Ahogy a nyár elrepült – folytatja Derdák Tibor –, világossá vált, hogy a borsodi cserkészek egyik táborában sem táborozhatnak befizetett pénzükért a roma gyerekek, de még azok az ifjúsági vezetők sem, akik velük dolgoznak. Az országos vezetőséget hiába kérleltük, hogy a borsodiak helyett vállalják el a gyerekeinket más megyék táboraiban. Kétszer is fogadtak bennünket irodájukban az elmúlt télen, de csak arról beszéltek, hogy sem származásunk, sem hitünk alapján nem illünk a magyar keresztény cserkészek közé. Az integráció fontosságát szép szavakkal ecsetelték, de tettek nem követték a szavakat: mi soha nem találkoztunk roma gyerekekkel vagy roma ifivezetőkkel a borsodi cserkészcsapatokban. Arra próbáltak rábeszélni minket, hogy keressünk magunknak olyan szervezetet, amelynek szervezeti kultúrájába jobban beleférünk. "
A befizetett részvételi díjat nem vették vissza, mert tavaly nyáron még abban reménykedtek, hogy majd egy másik táborba elmehetnek, de mindenhonnan ugyanazt az indok nélküli elutasítást kapták: „Ez a tábor bensőséges lesz, csak a mieinknek szerveződik.”
– Ahogy a nyár elrepült – folytatja Derdák Tibor –, világossá vált, hogy a borsodi cserkészek egyik táborában sem táborozhatnak befizetett pénzükért a roma gyerekek, de még azok az ifjúsági vezetők sem, akik velük dolgoznak. Az országos vezetőséget hiába kérleltük, hogy a borsodiak helyett vállalják el a gyerekeinket más megyék táboraiban. Kétszer is fogadtak bennünket irodájukban az elmúlt télen, de csak arról beszéltek, hogy sem származásunk, sem hitünk alapján nem illünk a magyar keresztény cserkészek közé. Az integráció fontosságát szép szavakkal ecsetelték, de tettek nem követték a szavakat: mi soha nem találkoztunk roma gyerekekkel vagy roma ifivezetőkkel a borsodi cserkészcsapatokban. Arra próbáltak rábeszélni minket, hogy keressünk magunknak olyan szervezetet, amelynek szervezeti kultúrájába jobban beleférünk. "
xxxx
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése