2019. március 31., vasárnap

Mindig kell egy "barát"?!



Kedvenc dala: Mindig kell egy barát......, de az jól megválasztva!
NEPSZAVA.US
Mészáros Lőrincnek egymilliárd dolláros vagyon van a nevén. Ez még nem jelenti azt, hogy a gázszerelés a legjövedelmezőbb szakma a világon, mert a…
Hozzászólások
  • Echter István Igazi mai magyar tanmese! Amikor a gazdag legalább elszégyelli magát.

    A jómódú gazda, és a szegény ember üzletet kötött.

    A gazda minden héten ad két kiló túrót a szegény embernek, aki pedig
    viszonzásul két kiló összegyűjtött mézet ad....
    Ment az üzlet rendben jó ideig, amíg egyszer csak a gazda arra gondolt, hogy bizony nem minden ember tisztességes, és meg kellene mérni amit, kap.
    Úgy, hogy mikor legközelebb vitte a túrót, és néhány perc múlva megkapta a mézet, azt hazavitte, és a pontos mérlegén megmérte - hát csak másfél kiló volt!
    Felháborodva ment a szegény emberhez és indulatosan a szemére vetette,hogy becsapta őt.
    A szegény ember lehajtotta fejét és így szólt:
    - Nagyon sajnálom, hogy így történt, de én nagyon szegény ember vagyok. Egy kétserpenyős mérleget még tudtam szerezni, de súlyokra már nem volt pénzem. 
    Így hát amikor megkaptam magától a túrót és kivittem a kamrába, rátettem a mérleg serpenyőjére, és a másik serpenyőbe kimértem az azonos súlyú mézet.
    A gazdag roppant módon elszégyellte magát és hazament.
    2
  • Echter István Már átadta ingyen

    Mészáros a médiapiacon
    Tovább
    2
  • Echter István Az illiberalizmus építését a cikk is fasizmusnak tekinti:
    https://nepszava.us/akar-kizarjak-a-fideszt-a-neppartbol.../
    Akár kizárják a Néppártból, akár nem, Orbán bukott – Amerikai Népszava
    NEPSZAVA.US
    Akár kizárják a Néppártból, akár nem, Orbán bukott – Amerikai Népszava
    Akár kizárják a Néppártból, akár nem, Orbán bukott – Amerikai Népszava
    2


xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése