2019. március 31., vasárnap

Túlóratörvény - évszázados küzdelem anullálása


Erről beszélek, ezért vagyok mérhetetlenül felháborodva a túlóra-, rabszolgatörvény benyújtása óta! A foglalkoztatás garanciáit veszik el!
MAGYARNARANCS.HU
A világ jólétben élő felén régi tendencia a heti munkaidő rövidülése, Magyarország azonban sohasem követte szolgai módon a világtrendeket.
Hozzászólások
  • Ancsa Szöllösi ..én valaha önkéntés dalolva....de sosem volt probléma..sem anyagilag, sem érzelmileg..
    • Echter István Én is szerettem dolgozni, de egy kormányzat ne hajcsárkodjon. Diákkoromban nagyon nem tetszett, hogy a "Boldog ember" (M.Zs.) annyira szeretett dolgozni, akkor érezte magát jól, ha jól kidolgozhatta magát, aztán én is azt csináltam egész életemben.
      1
    • Ancsa Szöllösi ..hát ezaz....így szocializálódtunk..ráadásul mindig úgy érezte, h sosincs befejezve a munkám....
      1
    Válasz írása...

  • István Kreczinger Én néhányszor elolvastam ezt a törvényt. Mondja meg végre valaki, hol írja, hogy kötelező a 400 túlóra? (Persze tudom én, azzal, hogy "rabszolgatörvény" jól lehet hergelni a lakosságot, meg egyébként is jól hangzik egyesek szájából).
  • Echter István Kedves István!

    Nem az a probléma, hogy nem kötelező, hanem az, hogy lehetséges.

    A foglalkoztatás garanciáit az államnak kell megteremteni, mint az alapmunkaidő 8 óra, 40 órás munkahét, túlórakorlát felállítása, szabadságnapok meghatározása. Ezen felül ellenértékért végzett többletmunkáról van szó - például a vezető állásúak kivételével -, de az sem rendelhető el korlátlanul..

    Németországban 35 órás a heti munkaidő, és maximum évi 150 túlóra lehetséges, többen meg sem lehet állapodni.

    Ha a munkáltatónak a meglévő kapacitás kevés, akkor új munkavállalókat kell felvenni, vagy a hatékonyságot fejlesztéssel, új, termelékenyebb gépek beállításával, jobb munkaszervezéssel elősegíteni.

    Üdvözlettel

    István
    3


xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése