2018. február 25., vasárnap

Se nem olyan...- Harmadik éve nyugdíjban

A mai nappal - 2018. február 26.-tal - második éve vagyok nyugdíjban. Nekem is eszembe jutott, hogy és mint lesz, mások is adtak tanácsokat mit csináljak.
Most úgy látom, a két vitatkozó plébános esetéhez hasonlít mindez. Ők a mennyország milyenségén vitatkoztak, és a történet szerint nem tudtak soha egyezségre jutni. Majd egy este - szintén ezen vitatkozva - megállapodtak, hogy aki kettőjük közül előbb meghal, az visszajön és elmondja a másiknak melyiküknek volt igaza. Azzal az egyik plébános hazamegy, a másik nyugovóra tér. Kinn hatalmas vihar keredik. Plébánosunkat, hamarosan kopogtatás veri fel, kinyitja az ajtót, ott áll a társa és azt mondja: Tudod, hazafelé menve utolért a vihar, belémcsapott a villám, felkerültem azonnal a mennyországba és eszembe jutott a neked tett ígéretem. Mondhatom, a mennyország se nem olyan, ahogy te gondolod, se nem olyan, ahogy én!
Azzal sarkon fordult és elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése