2017. november 4., szombat

Janicsárok Dáridója!

NER-janicsárok árasztják el a napokban országszerte a köztereket.

Én is találkoztam eggyel, a József-Ferenc körút/Üllői út aluljárón akartam keresztülmenni. Amikor meglátott, határozott léptekkel hozzám sietett, kezében valami színes kis pártagitkát lobogtatott.

Ahogy hozzám ért, megkérdezte, tudok-e a Soros-tervről. Kértem tőle, mondja meg, hol lehet ezt a dokumentumot elolvasni, ki döntött róla, mi a pontos - interneten is kereshető - címe, van-e erről határozat és annak mi a száma?

Először cinikusan felvigyorogva csak annyit mondott, itt van a zsebemben, majd mint gátszakadáskor az árvíz kezdett ömleni belőle a mocsok és valami hihetetlen mennyiségű téves, eltúlzott, teljesen egyoldalú jólértesültség. El nem tudom képzelni, ezt valakinek be lehet tanítani, de azt sem, hogy lerakódott benne mint a guanó.

Rövidesen megtudtam mondandója konklúzióját, miszerint engem is a Soros fizet, azonkívül azt kívánja, vágják át a nyakamat, és erőszakolják meg a lányomat. Ez utóbbi két kívánságában elég eltökélt lehetett, mert többször is megismételte.

Honnan veszik ezeket a figurákat? Kik, milyen minőségű emberek kaphatók erre a nyíltszíni, leplezetlen gyűlöletkeltésre, akikből így tud ömleni az átkozódás? Milyen országot akarnak ezek itt kialakítani?

Nem mondtam neki, nekem már kétszer is átvágták a nyakam, igaz nem keresztbe, hanem kétoldalt hosszába, mert a carotis (nyaki ér) műtétnél ezt így szokták csinálni.

Azt ajánlom, ha jön felétek egy NER-janicsár, ne álljatok vele szóba, kerüljétek ki!

Én - hallva az új idők szavát - talán jó lenne, ha beszereznék egy rózsafüzért, és hasonló alkalommal az illető felé tartva elmondom: Apage, Satanas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése