2019. január 31., csütörtök

A jelszó: Tiborcz lámpák!


A jelszó: Tiborcz lámpák!
Néhány napja estefelé a kapunkon kilépve kicsit sötétebb volt az utca, mint ilyenkor szokott. Gondoltam, pont előttünk égett ki az utcai lámpa, majd kicserélik. Hazajövet látom, hogy a Mikszáth tértől a Horánszky utcáig csak minden második lámpa ég. Gondoltam, takarékossági okokból lekapcsolták, hiszen "Magyarország jobban teljesít!".
Pár nap múlva arra jövök haza, hogy már egyik lámpa sem ég, belém hasított a felismerés: Tiborcz lámpák a Krúdy utcában, nem volt elég az eddigi károkozás, hiszen nem járt semmiféle következménnyel, így hát a vállalkozó részére oly sikeres pénzbeszedési projekt tovább folytatódik. Azt mégsem feltételeztem, hogy az egész utcában lekapcsolják a közvilágítást.
Felhívtam az ELMÜ ügyfélszolgálatát, kértem a kedves és szolgálatkésznek mutatkozó ifjú hölgyet, hogy az utcánkban felszerelt Tiborcz-lámpákat, mivel hasonlóan a más városokban korábban tapasztaltakhoz nem váltak be, cseréljék vissza a régi világítást szolgáltatókra.
Az ifjú hölgy értetlenkedett, állítása szerint nem hallott a Tiborcz-lámpákról, amit én azóta is kétlek, hiszen az összes reklamáció hozzájuk kellene, hogy befusson, de akár tájékozódni is illene a szakterületét illetően. Gondoltam, tájékoztatom a helyzetről, az EU által ez ügyben visszakövetelt 36 milliárd forint támogatásról, valamint az Orbán-Tiborcz kapcsolat nepotikus, korrupciós voltáról. Felvilágosítási szándékomat az Orbán név hallatára gyorsan elvágta azzal, hogy nem foglalkozik politikával.
Kedves Ifjú Hölgy! Ez egy hihetetlen nagy félreértés, Ez nem politika, ezt egészen másképp hívják, és büntetőjogi következményei vannak egy félig-, vagy csak tizedrészt normális jogállamban. Az igazi probléma, hogy sokak számára ez a minta, azt hiszik ez a gyors egzisztenciális előmenetel követendő gyakorlata, a nepotizmus, a korrupció és más szennyes ügyletek maga a politika.
Ja, a lámpák! Éjfél után tettem a bejelentést, másnap fényárban úszott az egész Krúdy utca, lámpákat ilyen gyorsan még nem kapcsoltak vissza. A jelszó: Tiborcz-lámpák!
Hozzászólások
  • Fehér Katalin A "tiborczlámpák" adták a fényárt vagy a régieket szerelték vissza? :D 
    Hmm
    1
    • Echter István Nyilván nem voltak - szerencsénkre - Tiborcz- lámpák,, inkább valami rejtélyes üzemzavar lehetett, vagy valami tréfacsináló tudta, hol kell lekapcsolni a közvilágítást.
      1
    Válasz írása...

  • Zsuzsa Egri Wow. Utána kéne járni, hogy mi is történt valójában.🤔🤔
    1


xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése