2018. május 1., kedd

Kocsmai lökdösődő

1988. március 15.-e előtt egy akkori hivatalosságtól elhangzott a Nemzeti Ünnepen a csőcselék kíván utcára vonulni. Gyors önvizsgálatot tartottam, megállapítottam, nem vagyok csőcselék, kivettem egy nap szabadságot - akkor még kellett - és elmentem két minőségemben, önmagam képviseletében és a Bajcsy Zsilinszky Endre Baráti Társaság szervezőtitkáraként a közös ellenzéki ünnepélyre. Körülbelül 10-15.000 fős nemcsőcselék volt velem együtt az utcán, ez volt akkoriban az első, nagy tömegeket megmozdító Március 15.-e.
Most megtudtam, amennyiben a véleményemet szabadon kifejtem, akkor kocsmai lökdösődő vagyok. Újra csőcseléknek néznek?!

2014. május 1.

https://www.facebook.com/echter.istvan/posts/4053819639159

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése