2018. április 30., hétfő

2004. május 1. - 2018. május 1.

14 éve 2004. május elsején csatlakozott Magyarország az Európai Unióhoz. Vajon eszébe jut-e ez ma valakinek?

Nekem 2004-ben, pár héttel korábban két galamb költözött az egyik ablakomba, fészket raktak, és a fiókáik pont május elsején a csatlakozás napján keltek ki. Valahogy jelképesnek éreztem ezt.



Hozzászólások
András Nyíri Most már igen. 
Kezelés

Judit László Igen, nekem eszembe jutott. És az az össznépi öröm, ami - legalábbis itt a fővárosban - ezt övezte. Akkor volt először pázsitszőnyeggel leboritva a Szabadság híd, ami megtelt boldogan piknikező családokkal. Városszerte se szeri se száma nem volt a jobbnál jobb programoknak. Örömtéli mámoros hangulatú nap volt. Most még csak említésre se méltatják.
Kezelés

Echter István Drága Judit!
Ez nálad természetes, nem is rátok gondoltam.
Az utolsó mondatodban megfogalmazottak motiváltak. 

Talán a Momentum rendezvénye lesz az egyetlen, ahol erről megemlékeznek.
A médiának nem hiszem, hogy eszébe jut, majd azt mondják, nem elég kerek az évforduló. A közéletben nem téma, legalábbis én nem találkoztam ezzel.
Szeretettel
István

Kezelés

Judit László Igen, ez így van. Erre akartam én is kilyukadni, hogy honnan-hová jutottunk. A történelmi esemény elhallgatásáig 😓
Kezelés

Echter István És talán fontosabb számunkra, mint bármikor valaha!
Kezelés


Kati Benko Nekem igen! Egy világpolgár honleánynak nagy ünnep azóta is... remélem, mindenki azért nem felejti el, hogy mit jelent nem rettegni Hegyeshalomnál kifelé a határ mindkét oldalán, Párizsban nem érezni úgy, hogy mindenki keleti csodabogárnak néz, hogy az unió képviselte értékeket, amelyek ajándékba kaptunk, de nem sokan nem tudnak megbecsülni, már ne is említsem...
Kezelés
ImádomTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz21 perce



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése