2018. június 30., szombat

Jegyesek

Orbán Viktor elsőként gratulált nagy példaképének Erdogán török diktátornak választási győzelme alkalmából.
A kép az egy évvel ezelőtti találkozójukon készült, amikor hirtelen megjelent nekik a Guadalupei Szûzanya…
A képen megfigyelhető még, amint Erdogan bal keze éppen enyhén eltolja a zsebétől Orbán jobb kezét. Nem tudjuk meg most már, hogy a törökök szotyoláját, vagy a palota kulcsait szerette volna megszerezni a kis hamis. A következő nagy egymásra találáskor már gyorsabb és ügyesebb lesz.
A képről eszünkbe juthat még Ady Endre verse is:
Add nekem a szemeidet
"Add nekem a te szemeidet,
Hogy vénülő arcomba ássam,
Hogy én magam pompásnak lássam.
Add nekem a te szemeidet,
Kék látásod, mely mindig épít,
Mindig irgalmaz, mindig szépít.
Add nekem a te szemeidet,
Amelyek ölnek, égnek, vágynak,
Amelyek engem szépnek látnak.
Add nekem a te szemeidet.
Magam szeretem, ha szeretlek
S irigye vagyok a szemednek."


Persze lehet csak ennyi az egész: "...ez a kis vallomás a legszebb zeném..."
Ferrari Violetta - Szemembe nézz

https://www.facebook.com/echter.istvan/posts/10203226936069514

Echter István Kezed felé.....

"...Kezed felé

Kezed, hajad felé
Kezed, hajad, szemed felé
Kezed, hajad, szemed, szoknyád felé
Mit kapkodok?! - mindegyre kérded,
Hol bosszús-hangosan, hol fejcsóválva, némán -

Mért nem szelíden símogatva
Ahogy szokás, ahogy mások teszik,
Miért kapkodva, csillogó szemekkel
És mit nevetek hozzá - szemtelenség!
Ilyen csunyán, fülsértő élesen!
Eh, rögtön itthagysz, vagy kezemreütsz!
Pitypang, ne hagyj itt,
Inkább megmondom
Megmondom - várj, füledbe súgom,
Hajtsd félre azt a tincset..."

(Karinthy Frigyes - Pitypang - részlet)
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz1 éve
Echter István Ó ne vidd el
két szemeddel
a napsugarat!
...Bővebben
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszElőnézet eltávolítása1 éve
Miklós Kovács Mennyivel magasavbb nála és mégis szereti?
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz1 éve
Csilla Várkonyi A kis zsebes 
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz1 éve
Echter István Köszönöm Csilla! Jó szemed van! Nem is vettem észre, hogy Erdogan bal keze éppen enyhén eltolja a zsebétől Orbán jobb kezét. Nem tudjuk meg most már, hogy a törökök szotyoláját, vagy a palota kulcsait szerette volna megszerezni a kis hamis.
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz1 éveSzerkesztve
Zsuzsa R Szőke " Egymásra nézve"...van ilyen film is!
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz1 éve
Csilla Várkonyi Viktor a lány 
Kezelés
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz52 hete
xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése