2018. január 10., szerda

Egy méltatlan vetélkedőről

Nálunk Hollik Istvánnal képviselőjelöltségével akarják megalázni a kerületet. Szerencsétlent egy-két éve ásták elő a Fidesz-KDNP padsoraiból, közölték vele, te innentől kezdve KDNP-s vagy, és annyi sületlenséget beszélhetsz össze-vissza, amennyi csak kijön belőled, egy feltétellel, tartsd magad a PÁRT irányvonalához, nagy különbség nem lesz. Soha nem hallottam tőle egyetlen értelmes, önálló gondolatot sem, neki ez így jó. Neki!

Egy évvel ezelőtt írtam:

Évek óta zajlik a "Ki a Parlament hülyéje" verseny. Előáll valaki valamilyen elképesztő, eszement ostobasággal, kártékony idiótasággal, erre a párttársai ahelyett, hogy csendre, nyugalomra intenék, kérnék, ne hozzon már szégyent ősz fejükre, elkezdenek tülekedni, nem igaz, hogy ő a leghülyébb közülünk, hallgassatok meg, ebben a műfajban én is, meg én is, még én is túlszárnyalom őt! Eredményhirdetés eddig nem volt, a verseny szoros.

Cikk:
Hollik: Nincs értelme a civil szervezek létezésének

https://hirtv.hu/ahirtvhirei/hollik-nincs-ertelme-a-civil-szervezek-letezesenek-1380701

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése