2018. március 23., péntek

Naivák szövetsége

Naivák szövetsége

Kósa Lajos addig járt a csengeri violájához, amíg az jól rászedte és közjegyzői okiratot íratott alá vele ki tudja hol lévő 1300 milliárd forint vagyonkezeléséről, valamint az Édesanyjának átutalandó 800 millió forintról. Kósa Lajos csak néz a nagyvilágba, mint a Szemérmetes Erzsók, és szempillája azt rebbeni, hát ártatlan vagyok én, mint az izé.

Semjén Zsolt is kifogott egy rászedős vadászt, aki mesélt neki a vadregényes Svédországban vadon kóborló szarvasokról, egy-egy vadászat horribilis költségéről, amit ő - mármint a vadásztárs - finanszírozna. A körülmények szerencsés összjátéka következtében a vadásztárs az általa megcélzott pályázatokon sikert-sikerre halmozott. A külvilág értetlenségének láttán Semjén Zsolt csak néz a nagyvilágba, mint a Szemérmetes Erzsók, és szempillája is ugyanazt rebbeni, hát ártatlan vagyok én, mint az izé.

Matolcsy Györgynek 7,5 milliárd rokona van, közéjük nyilván én is és az összes facebookos ismerősöm beletartozik. Valami sajátos sorrendiséget fenntartva közöttünk, nyilván véletlenül, mégis unokatestvérét, testvérét látja el végtelenül nagy szívének köszönhetően milliókkal, hogy bankot alapíthassanak, ingatlanügyletbe foghassanak és amikor egy ilyen közvetlen családi konstrukcióban létrejött, a fiától bérelt lakásban ébred, akkor csak néz Matolcsy György a nagyvilágba, mint a Szemérmetes Erzsók, és szempillája neki is azt rebbeni, hát ártatlan vagyok én, mint az izé.
Szita Károly a hírek szerint szorgalmas kis besúgó volt az előző rendszerben, lelkiismeretességét, elkötelezettségét és ügybuzgóságát bizonyítandó még a saját családjáról is jelentéseket írt a titkosszolgálatnak. Majd a rendszerváltást követően megigazult és idővel beállt az akkor már neofita buzgalommal kommunistázó bolsevik szellemiséget gyakorlók közé. Eligazodását segítette a pártközpont fellebbezést és gondolkodást nem ismerő attribútuma: kommunista = nemFidesz. Majd amikor az ügynökmúltjáról szóló aktákat elébe tették, Szita Károly csak nézett a nagyvilágba, mint a Szemérmetes Erzsók, és szempillája azt rebbeni, hát ártatlan vagyok én, mint az izé
Én csak azon csodálkozok, ilyen jámbor, naiv figuráknak, hogyan is sikerülhetett évek óta emberek tömegeit félrevezetni. És ők is folytatnák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése