2018. március 31., szombat

Kaltenbach Jenő - "Úgy tűnik nem értem..."

Kaltenbach Jenő - "Úgy tűnik nem értem az emberi lélek (tudat?) rejtelmeit. Nem értem hogy tudnak folyamatosan, nyilvánosan ordas hazugságokat terjeszteni. Hogy nem harapják el a nyelvüket? Hogy tudnak nap mint nap a tükörbe nézni, és hogy nem borzasztja el őket a làtvány? Hogyan nem gondolnak arra, hogy mi lesz azutàn ha elmúlik a hazug kábulat? Hogyan fognak a gyerekeik unokáik szemèbe nézni, amikor majd felfogjàk azt a rengeteg hitványságot, amiknek az anyjuk, apjuk a részese volt? Hogyan nem gondolnak arra, hogy majd nekik kell szégyenkezni miattuk? Vagy mindenre van magyarázat, borítsunk fátylat rá?
Nem értem! Lehet hogy öregszem? Nem hiszem hogy azért. Régebben sem értettem. Lehet hogy hazugsàgok lavináját görgetjük magunk előtt generációk óta?
Mikor lehet ezt megállítani???"
-.-
Megjegyzésem: 
Én azt sem értem, hogy lehet ennyi együttműködőt találniuk, ha azt érzi sok ember össze kell húzódzkodni, azt hitetik velük félni kell, ez már elegendő ok kellene legyen ahhoz, hogy meg akarjanak szabadulni ettől a rendszertől, Orbántól és bandájától. Miért nem ismerik fel az emberek, hogy ezek legfeljebb választott Csák Máték, akiket az ő félelmük, szervilizmusuk, esélylesésük mutat megingathatatlannak, és idővel - ha nem változik a rendszer - tesz igazi Csák Mátévá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése