2019. február 28., csütörtök

8.000 napja kezdődött a közmédiában


8.000 - Időnként a különféle fordulónapok kissé egymásra csúsznak. Tegnap volt 4. éve annak, hogy nyugdíjba mentem, és ma éppen 8.000 nappal ezelőtt kezdtem el dolgozni a közmédiában, a Magyar Távirati Iroda Részvénytársaságnál.
Összesen 17 évet és 11 hónapot dolgoztam a közmédiában, ebből 15 évet és 5 hónapot a Magyar Távirati Irodában. Majd nyugdíj előtt kaptam két és fél év letöltendőt az MTVA-nál.
Az MTI-ben a munkámhoz hatalmas levegőt kaptam, fontos szakmai feladatok megvalósításának részese lehettem, a munkatársaim számomra sok-sok segítséget nyújtottak, amelyek nélkül nem boldogultam volna, amelyeket nem felejtek el, és nem győzöm újra és újra mindenkinek megköszönni.
Nagyon sajnálom, hogy munkám/munkánk eredményének nem lehetett folytatása, az utóbbi években gondolkodás nélkül, könyörtelenül megsemmisítettek szinte mindent, amiért küzdöttünk, és amit több mint 100 éves működése során az MTI jelentett.
Jó volt MTI-snek lenni, akkor rangot adott ezeknek a csodálatos embereknek a társasága, ezt őrzöm magamban, hogy ne érezzem az eltelt éveket hiábavalónak.
Szeretettel üdvözlök mindenkit
István


xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése