2019. február 8., péntek

Boros Péter "díszmagyarja"


Echter István – Ilona Győriné Lukács társaságában.
2 órája
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205358612400090&set=a.2598409614818&type=3

Természetesen Orbán Viktor nem olyan omnipotensen ostoba, mint amilyen hírét kelti önmagának. Azt a rengeteg kártékony, ember- és demokráciaellenes őrültséget nem mind ő találja ki, nincs meg rá sem a kulturális felkészültsége, sem a szellemi kapacitása. Régi "sportja", hogy kifejezetten rossz emberi minőségű figurákkal veszi magát körül, akik a zavaros "tanácsaikkal" hatalomban tarják. Az ő vétke, hogy a politikának ezekre az udvari bolondjaira hallgat, döntései jó részét az ő főtanácsukra alapozza.
Az egyik ilyen Boros Péter vendéglátóiparosból lett alkalom szülte miniszterelnök, aki valószínűleg az egész Horthy-nosztalgiát,a Horthy simogatást élesztgeti benne. Nyilván az ő "ötlete" volt a Várba költözés, az 1944-es állapotok visszaállítása, letűnt, levitézlett politikai figurák élesztgetése, újra előtérbe állítása.
Amilyen gyermekkori álom Orbán Viktornak a kisvasúton hajtányolás, olyan lehet Boros Péternek a díszmagyarban a Királyi Várba való bevonulás. Ezek a víziók is minden pénz(ünke)t megérnek!
Néha emlékezzünk, mióta is tudjuk milyen figurák ezek!
Boross Péterről már belügyminisztersége alatt sem volt emelkedett véleményem, persze az akkoriban még egy más maszkot viselő Orbán Viktornak sem.
Ebből a hamis úri nosztalgiából próbál a XXI. századba becsempészni valamit, és nem is eredménytelenül.
Farkas Gábor - "A hülyeség kortól független!
Horthy vitéze (vitézségét örökölte!) ma is vállalja a tekintetes nagyságos úr - vitéz nagybányai Horthy Miklós nézeteit, politikáját. Nekem 90 évesen is megmaradt olyannak, mint amikor először láttam: 1990-ben: tudálékos, irigy, gonosznak! Szárnysegédi (nem miniszterelnöki) attitűddel! (A képet "találtam")...
Díszmagyarban:"
Hozzászólások
  • Juliska Kiss Bő 55 éve tudtam meg hogy ez az ember létezik. Nagyapám dolgozott annál a cégnél ahol ő. Épp nyaraltunk a céges üdülőben, mikor eljött oda látogatóba. Bátran elhiheted: gyerekként, első perctől irtóztam tőle. Ennek családon belül hangot is adtam. Egyetlen családtagom se értette mi bajom van vele, hiszen mikor láttam kedves volt mindenkihez. Ő volt a jó főnök akit még a dolgozók nyaralása is érdekelt...
    • Echter István Van ilyen, hogy az ember fia vagy lánya első pillanattól kezdve érzi, ez a figura számomra nem hiteles, aztán később jön rá a miértekre. Én így jártam Orbán Viktorral és Torgyán Józseffel is, azonnal éreztem, ezek számomra nem hitelesek.

      Egyébként két
       mondás jut eszembe erről: - Sokan addig másznak felfele a hierarchia fokozatain, amíg az önnön kompetenciájukat meghaladják. Vagy - Egy törpe minél magasabbra mászik, annál inkább látszik hogy törpe!

      Boros Péternek, lehet az a kabát még nem volt nagy, később derült ki, hogy egy törpe, egy politikai törpe.

      megjegyzés: az első mondást valószínűleg nem pontosan idéztem, de ez az értelme.


xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése