2019. február 28., csütörtök

Vérségi alapon?


Vérségi alapon döntenek a menekültek befogadásáról - mondta Gulyás Gergely a jóltáplált napközis, a venezuelai menekültek befogadásával kapcsolatban. Szerencsétlen, nem fogja fel, ezzel a kijelentésével a kormányzati szintre emelt nácizmust mutatta be.
Ezen kívül a pénzügyi alap is megfelelő, ha eleget tud fizetni valaki, akkor már menekülhet is hozzánk mindenféle ellenőrzés nélkül. Van amikor nem finnyáskodnak!
Hozzászólások
  • Éva Kelemen Ne tovább !
  • Marie Luise Sklodowska Versegi alapon? Akkor az odamenekult II.vh.s nacik leszarmazottai? Csak kerdezem. Nem kivanok a menekulteknek semmi rosszat
    5
    • Echter István Marie Luise Sklodowska Én sem. Különös társaság lehet.
      2
    • Marie Luise Sklodowska Mikor Ceausescut lelottek sokan atjottek. A szomszed varosba is jottek sokan. Itt eldegeltek ,mindenki segitette oket szinte erejen felul. Aztan ugye 2010 utan a nagy ajult Erdelyimadat. Mentek a varosbol buszokkal korutra. Egy busznyi ember bement egy vendeglobe mar odakint. A pincer odament az asztalukhoz es erthetoen elmondta, ebben a vendegloben volt Secus gyilkosokat nem szolgalunk ki es elment onnan. 5 perc tanakodas utan 3 ember felallt es kiment. Ezutan kiszolgaltak a tobbieket.
      Csak ennyit szeretnek mondani. Mi itthon ajnaroztuk szegeny erdelyieket, aztan kiderult,mik voltak odakint.
      Nem kivanok osszefuggest a venezuelai emberekkel. Csak elmeseltem
      2
    • Fehér Katalin Amit először írtál Marie, én is pont arra gondoltam.
      És a másodiknál is. :)
      1
    • Tamás Szele Köszönöm, hogy megmondtad, minek tartasz. Tudod, én a Secunak áldozata voltam, nem alkalmazottja.
    • Konstantina Tomay Tamás Szele nem hiszem, hogy neked szólt volna. Hiszen csak három ember hagyta el az éttermet. Marie nem szokott személyeskedni. 😊
      3
    • Marie Luise Sklodowska Nem is latom Tamas Szele hozzaszolasat. En a szomszed varosrol beszeltem. Megtortent eset. Nem Tamas volt . Ot nem is ismerem szemelyesen. Akirol beszeltem, oket igen.
      2
    • Marie Luise Sklodowska Tamas letiltott?
      2
    • Marie Luise Sklodowska Azert ez erdekes
    • Marie Luise Sklodowska Gratulalok. En ennel Tamast ertelmesebbnek gondoltam. 
      Eleve nem ertem,honnan vette hogy rola beszélnék barmiert is. 
      Nos, nem erzem magam hibasnak. Kb.olyan,mintha a gonosz boszorkarol mesélnék es sorra letiltananak a nők. Innen nezve meg jol is jartam.
    Válasz írása...

  • Viktoria Csora Nemcsak a Kossuth téren állították vissza a 44-es állapotokat. Akkor is vérségi, származási alapon szelektáltak. Az életet vagy halált jelentő szelekció leghiresebb alakja is épp Dél Amerikaba menekült és talált szerető otthonra. Csak remélhetjük, hogy a mostani menekültek kiválasztása alapját képező felmenők között kevés követője volt.
    3

xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése