2019. február 28., csütörtök

Édesanyám, utolsó születésnapján



Édesanyám utolsó születésnapján 2017. február 14.-én
"...S anyánkat, ezt az édes jó anyát,
O Pistikám, szeresd, tiszteld, imádd!
Mi ő nekünk? azt el nem mondhatom,
Mert nincs rá szó, nincsen rá fogalom;
De megmutatná a nagy veszteség:
Ha elszólítná tőlünk őt az ég..."
Hozzászólások
  • Mária Vigh Nagyon szép volt idős korában is !
    4
    • Echter István Az utolsó hetekben már nagyon meggyötört volt, ezen a napon egészen kivirult, megszépült. Utólag az volt a benyomásom, mintha érezte volna, ez lesz az utolsó születésnapja. Sokszor mondogatta, már nehéz neki az élet.
  • Hajnalka Kristály Gyönyörű szép asszony.
    1
  • Nem érhető el leírás a fényképhez.
    1
  • Konstantina Tomay Milyen kedves a mosolya! Szép anyukád volt.
    3
  • Vágvölgyi Istvánné Kati Örök emlék marad a Szívedben...
    2
  • Gábor Galovtsik Ez a kedves, mosolygós arc! <3
    2
  • Echter István Köszönöm mindenkinek, aki lélekben velünk volt Édesanyám 90. születésnapján.
    5
  • Lászlóné Marosvölgyi 🦌🌷💐❤️ (Bambi)
    1
    • Echter István Lászlóné Marosvölgyi Olyan ártatlan, nyílt, őszinte tekintete volt, mint Bambinak az őzikének. Én is mondtam neki néhányszor, aztán kiderült, hogy Édesapám erre már nagyon, de nagyon régen rájött.
    Válasz írása...

  • Echter Erika Drága Édesanyámnak ma van a névnapja.
    1
  • Budahazy Katalin Nagyon meghatóan szép képek. A szeme ragyog a boldogságtól. A mosolya hálás és szeretetteljes. Megérte a két nyolcast. Én babonás vagyok ezekkel az egyforma számokkal. 11-22-33-44-55-66-77-88. Az én mamám is csak a 88-t élte meg. Nincs nap, hogy ne gondolnék rá.Pedig írtam neked, hogy elvesztette az első kislányát és 13 hónapra megszülett neki egy koromfekete hajú barna szemű kislánya,én-- a gyönyörű szőke hajú kék szemű Emese helyett. Szeretett, de nem annyira, és egy gyerek megérzi. De azt is megéreztem, amikor tiszta szívéből elkezdett engem is szeretni. Megsajnáltam miatta.Ha megtalálom róluk azt a képet, ahol együtt vannak, átküldöm message-ben.
    1

xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése