2018. szeptember 27., csütörtök

Az egészségügyi reform egyik legádázabb ellenfeléről



"Nincsenek régi viccek, csak öregemberek vannak! Egy újszülöttnek minden vicc új!" (A Ludas Matyi mottója)
Belehallgattam egy Rácz Jenővel forgatott riportba. Már egészségügyi miniszterként sem kedveltem ezt a figurát, nem éreztem egy koncepciózus alkatnak. Az egészségügyi reform idején, az egyik legnagyobb ellenlábasnak tartottam. Akkor azt hittem hiúságból, sértődöttségből, mert már nem ő a miniszter, vagy csak megszokásból, mert mint kórházigazgató nem híve a változásoknak.
A riportból kiderült, időközben nyugdíjba ment, és egy orbáni főtanácsadónak Hegedüs Zsuzsannának adja a főtanácsokat. Hadd ne emlegessem az ide illő közmondásokat. Továbbá, nem most jöttek rá, milyen "jó" főtanácsokat tud ő adni, mert még minisztersége idején informálisan támogatta a Fideszt. Az meg senkit nem hagy az út szélén, persze ez a mondás csak az ilyen figurákra vonatkozik.
A riportot nem volt kedvem végig meghallgatni, nem volt gyomrom őhozzá.

xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése